Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

«Πιστεύω πως κάθε άντρας έχει φάει κέρατο»


Ο Δημήτρης Βλάχος μιλώντας σε συνέντευξή του μιλά για την προσωπική του ζωή και για τις σχέσεις. «Μου αρέσουν πολύ οι σχέσεις, όμως αυτά δεν μπορείς να τα προγραμματίσεις. Είμαι ανοιχτός σε οποιαδήποτε κατάσταση μου
«Πιστεύω πως κάθε άντρας έχει φάει κέρατο»
προκαλεί χαρά», λέει ο παρουσιαστής του «Πλάκα κάνεις» που αυτή την εποχή δεν είναι ερωτευμένος, ωστόσο περιμένει εναγωνίως το καλοκαίρι «για να ερωτευτώ και πάλι», λέει στο περιοδικό People.
Όπως λέει όταν είναι με μια κοπέλα «φροντίζω να της δίνω το 100% του εαυτού μου. Είμαι δοτικός, τρυφερός και την προσέχω. Από την άλλη, επειδή είμαι πολύ κτητικός, απαιτώ από την κοπέλα που είναι δίπλα μου να είναι αφοσιωμένη και πιστή». Ωστόσο ο παρουσιαστής παραδέχεται πως έχει κερατώσει και μάλλον τον έχουν προδώσει αν και δεν το έχει μάθει ποτέ.
«Ούτε κι αυτό το προγραμματίζεις. Απλώς προκύπτει. Όταν μια σχέση είναι στα “τελειώματα” της, υπάρχουν “παράθυρα” και είναι λογικό να εισβάλλουν άλλοι άνθρωποι… Πιστεύω πως κάθε άντρας έχει φάει κέρατο. Προτιμώ πάντως να μην μου το πουν ποτέ, γιατί δεν ξέρω πως θ΄αντιδράσω. Και μόνο που το σκέφτομαι φτάνω στα όρια μου».
Επίσης δηλώνει πως του αρέσει το σεξ . «Όποιος πει ότι δεν του αρέσει είναι μεγάλος ψεύτης. Το φαγητό και το σεξ είναι οι μεγαλύτερες ηδονές στη ζωή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: